Askmoln + fredagsmys

Jag antar att ni har hört om askmolnet som ligger över sverige. Jag tycker i alla fall synd om dom på Island. Jag såg på nyheterna att en man berättade om vad som "kan" hända. Han sa att man kanske kunde bli sjuka av det... Och att det kunde inträffa dötsfall!!!

O.B.S
Jag vet inte om faktan är sant, eller falskt. Ta INTE så stort på detta.

Men idag var det iallafall fredag!! WIIIIIEEEEEEE!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!
Ich bin müde!!!
Vad tycker ni om att ha en fråge stund???? Kommentera snälla... snälla...
Men nu har det iallafall börjat att bli varmt. Ahhh solen.
Kan inte skriva mer nu...


Wir sehen uns im nächsten Post 

Kommentarer
Postat av: Anonym

På ginatricot kan man köpa den dära basebolls tröjan som foki har.

Puss.

2010-04-19 @ 21:45:00
Postat av: Linn

Hej, fin blogg! Kolla gärna in min!

2010-04-20 @ 19:49:02
URL: http://garnkompiar.blogspot.com
Postat av: the gangster

hur cool är din syster på en skala? (:

2010-04-20 @ 21:08:47
Postat av: Linn-Lay

Hej

jag vet själv hur irriterande det kan vara när folk gör reklam på någon annans blogg så det är bara att radera om du inte är intresserad, och så ber jag om ursäkt.



Annars så har jag nu en tävling för dig som är intresserad av nya smycken inför sommaren! Kolla gärna in vet jag :D

2010-04-21 @ 19:16:45
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0